Kızlar keşke zamanı 20 gün önceye alabilsek antepliyim tam merkezde oturuyordum eve evimin semtini çok seviyordum sadece bina eski yapiydi ve artık boya istiyordu annemde merkezden uzak TOKİ de oturuyor orasida merkeze bayaa uzakk bana gel buralardan ev tut uygun dedi aklıma girdi bende kafamda çok attım tuttum geri taşindik ama geldik geleli çok pişmanım alisamiyorum eşime tekrar merkeze gidelim diyemiyorum tüm düzenimiz bozuldu psikolojim bozuldu ): alışmam gerekirmi yazın çıkarım diyorum bir kış nasıl gecicek bilmiyorum ama