Hry-ayhn26 40 im cikti oldum düzenli olur bazen 1 veya 2 gün gecikir 1 seneye kadar böyle şeyler normal regl olmadan da vücut yumurta üretiyormus doktorum demişti
nezooo Hry-ayhn26 Benim bugün tam 2 ay oldu ve 4 gün önce oldum hala daha bardaktan boşalırcasına geliyor doğum sonrası olduğu için pis kan akıyordur falan diye düşündüm ama 4 üncü gün hala aynı bi doktora gmrğnmeli miyim sizce