
Kızlar doğuştan kızımın boynunda böyle birşey var başlarda küçüktü doktora götürdüğümüzde biraz büyümesini bekleyelim işlem yapmak için çok minik daha dedi şuan kızım 2 yaşına girmek üzere 2 gündür aşırı şekilde şiştiğini farkettim ve kızarmış, attığım fotoğrafta da belli zaten asla elletmiyor orasına. yarın için randevu aldık, başına gelmiş olan varmı çok korkuyorum birşey olur diye iyi düşünmek istedikçe içim daralıyor resmen nasıl dayancak neler olcak aklımdan çıkmıyor gerçekten eğer başına gelmiş olan kişiler varsa nasil bir yol izlediniz anlatırmısınız😣