1momm2baby 3.5 yaşında oğlum hasta oldu . Burun akıntısı yüksek ateş karın ağrısı ara ara vs var küçük 4.5 aylık ikisine de probiyotik veriyorum . Oğluma bebek cok küçük ona bulaşmasın cok yaklaşmayalım vs diye anlatıyorum ama küçücük oda arada unutup dibine girip oynatmaya çalışıyor yada anne öpcem diye tutturuyor . Engel olabildiğim kadar oluyorum . Doktor me yaparsan yap bulaşır zaten dedi de ne alaka ! Hiç içime sinmedi . Kapı pencere açık bırakıyorum uzak yatırıyorum ama odaları ayıramadım biri cok uyanıyor diğeri ateşli çünkü . Küçücük cocuga maske de taktırmamam ki tedbirleriniz var mı güzel anneler ? 🫠
birerkekbirkizannesii 1momm2baby ne yaparsan yap bulaşır oğlunun hastalık belırtısı başlamadan 1 gün önce bulasıcılık başlıyor zaten sen daha anlamadan geçen gecıyor. Malesef aynı odada olunması bıle bulaşması ıcın yeterlı farklı yatakta yatması opmemesı bısey ıfade etmıyor cok
ekins 1momm2baby aslında şuan tam zamanı grip aşısı yaptırabilirsiniz. Eczanesiden alın sağlık ocağı yapıyor
1momm2baby birerkekbirkizannesii ahhh yaa . Ama bulaşmadan da geçebilir değil mi illa bulaşacak diye bir şey yok ?
birerkekbirkizannesii 1momm2baby canım zaten anne süt alıyorsa bulaşmadan da geçebiliyor yani illaki bulaşacak diye bir kayde yok sen elinden gelir önlem alıyorsun ve bebeğin anne sütü alıyor yani onun için büyük bir şey o eşin ınfluenza oldu kızım 4 aylıkken kızma bulaşmadı mesela ben iki kere nezle oldum yine bulaşmadı sadece bir geçen ay tekrardan nezle oldum bulaştı ama onun dışında evimizde üç kere hastalık geldi geçti kızıma bulaştırmamıştık altı aydan küçüktü bir de bir de ben ne kadar yakın temaslıyım düşün yani geçmeyince geçmiyor
1momm2baby birerkekbirkizannesii cok teşekkür ederim canım 🥰 ahh inşallah bizimki de geçmeden biter …
rana0234 Aynı evin içinde, aynı havayı solumak bile hastalığa davetiye çıkarıyor, Biz şu an üçümüz de hastayız🤦🏻♀️
ekins 1momm2baby he bebek için bilmiyorum şimdi yalan olmasın ben kendiniz için dedim ama sağlık ocağındaki hemşire bilir
alpaslanmom_ Bebeğim 5 aylıkken çok ağır grip oldum maske takıyorum bebeğimi kucağıma sadece emzirirken alıyorum evin tüm camları açık yapmadığım şey kalmadı ama oldu maalesef doktorumda aynısını demişti ne yaparsan yap aynı evin içindesiniz elbette olur önemli olan hafif atlatması öyle de oldu çünkü çok sık emzirdim buhar makinesi yaptık günde 3 kere hafif atlattı
1momm2baby alpaslanmom_ yaa çok şükür ki hafif atlatmış işin kötüsü emmeye başladı 🥺 umarım bizde çabucak atlatırız