Merhabalar kızlar. Aslında bebeğim 10 aylık bir arabamız var hiç memnun değiliz zaten şimdiye kadar niye değiltirmedik bilmiyorum. Hergün dışarı çıkar gezeriz arabayla. Bu aydan sonra yeni araba mantıklı mı bilmiyorum ama niyetim var yenisine. Hafif , kolay açılıp kapanabilen (tek elle ) , içinde uyusa bile rahat edebileceği, manevraları kolay arkası kaliteli ve dik durabilen ( bebeğim yatay modda kolay sıkılıyor dik oturmak istiyor artık ) araba önerileri var mı ? Aklım allak bullak. Alsam mı almasam mı