Bebeğim 10.5 aylık geceleri sürekli sürekli uyanıyor bazen emiyor bazen kucakta sallıyorum öyle geri uyuyor. Artık gece beslenmesini kesmek istiyorum belki uykuları biraz düzene girer diye. Kilo alımı da iyi doktor onay vermişti. Bu süreçte var mı süreci kolaylaştıracak taktikler? Eşim de yardımcı olacak