Sarebaby 1 tog uyku tulumunu geçen sene de kullandık bu yıl da memnunum kızım 1 yaşında. Şimdi odası 22.9-23.5 arası değişiyor 1 tog içine bazen tulumun kollarını çıkarıp uzun kollu zıbın giydiriyorum ama şimdi soğuklar başladı kısa kollu zıbın üstüne kollu şekilde tulumu giydireceğim. Geçen sene çok daha soğuklarda da LCW 1,6 tog almıştım o da iyiydi tekrar alırım sanırım çok soğuklar için. Oda 20.5-22 arası değişiyordu o zaman, şimdi de benzer olur o sıcaklıklarda da bunu kullanmayı düşünüyorum. Belki ebebekten de bakarım ama 2,5 tog almam kesinlikle çok çok kalın o