İlk çocuğumu emzirmeyi bir türlü becerememiştim ama Allah’ıma şükürler olsun ne kadar zorluk çeksem de diğerini emziriyorum bir yıldır ve büyüdükçe benimle arasında bir bağ kurduğunu hissedebiliyorum .Emzirdikten sonra o gülüşü süt sarhoşluğu beni öyle mutlu ediyor ki , Rabbim herkese bu duyguyu yaşatsın :)