zeynepblue aynen bende bilenler hala bana der iyi dayandın yani , isterseniz yapın sonuçta bu onunuzde illa yapacaksınız ama çokta umutlanmayın sonra hayal kırıklığı oluyor , bana dediler 40 çıksın yok 3 ayi bitsin yok yürüsün ama ayni , elbette buyudukce kolaylaşıyor en azından artık kucakta durmuyor biraz bagimsizlasiyor ama sanırım en başından kabullenmek iyi oluyor
İnsallah çok iyi gelir size