Bebeğimin 7 ay kontrolüne götürdüm bugün bir ayda sadece 350 g almış doktor normal almış sonuçta vermediği sürece sorun yok dedi ama benim içim hiç rahat değil zaten yemiyor güç bela ağzına tıkıştırarak yiyor ağlaya zırlaya .. bu yeme işini nasıl yapıcam ya çok yıprandım her ay aynı problem 🤦🏻♀️doktorlar mı çok rahat ben mi evhamlıyım 42 persentildeymiş iyi dıyor sizde durumlar ne 🤦🏻♀️