elf560_ Ne zaman bebeklerinizin gazını cıkarmayı bıraktınız?her mama/emzirmeden sonra gazını cıkarıyor musunuz?
organikirmik elf560_ 2 ay vardı yoktu galiba zaten hiç çıkaramıyordum geğirdiğini 1-2 kere duydum herhalde o yüzden bıraktım
dygskerem elf560_ 4 aylığız bir ay oldu bırakalı gaz sorunumuz yoktu zaten her emzirmeden sonra çıkarıp gaz masajı yapardım hemen çıkardı şimdide kendiliğinden çıkarıyor
user92642835096 elf560_ 5 buçuk aylıkken bıraktım. Kendisi çıkarıyor artık 😂 Heh heh heh diyip üstten gazını çıkarıyor 😂
afirell 3 aylık olmaya yakın bıraktım emzirirken uyuyordu uyandırmadan bırakıyorum kucağa alınca k emdi çıkarıyor ama bazen çıkarıyorum uyumadıgı zamanda