laura_ benim de bebeğim cok uyanıyordu ben de gece maması vermeye başladım 7,5 aylıkken. Hipp in organik 5 tahıllı karışımını alıyorum suyla açıp içine meyve rendeliyorum 2 bisküvi ve bi çaykasıgı kadar da tatlandırması için pekmez katıp karıştırıyorum artık sık uyanma derdimiz yok açlıktan kalkıyormuş siz de deneyebilirsiniz