4 aylık bebegi olanlar gece rüya beslenmesi yapıyor musunuz?uzamış sarılıgımız vardı.o yuzden 4 saatte bir alarm kurup emziriyordum. Şimdi tek emzirme yapıyorum.emerken uyuyor ama gazını cıkarırken uyanıyor artık .deneyimli anneler ne düşünüyorsunuz. Nasıl yapıyorsunuz.