Merhaba arkadaşlar,
Bugün kızımın boynunun arkasında pirinç tanesi gibi yassı, yumuşak ve oynar bir şey fark ettim. Sert değil ama elime gelince çok korktum. Sağa sola kayıyor oynayınca. Dışardan da fark edilmiyor. Aklıma hemen kötü şeyler geliyor, panik oldum açıkçası 😔 Daha önce hiç dikkat etmemiştim, yeni mi çıktı yoksa hep var mıydı bilmiyorum. 2 hafta önce enfeksiyon geçirdi vücudunda döküntüler oldu acaba ondan mı kaynaklı bilmiyorum.
Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Çocuklarda normal midir? Ben annelikten dolayı hemen endişeleniyorum, içinizi rahatlatan tecrübeleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim . Bi de hangi bölüme götürmeliyim acaba KBB mi , genel cerrahi mi, çocuk doktoru mu🥹