Merhabalar, benim sağ memeden daha fazla süt geliyor. Aktif olarak sağ taraftan emziriyorum. Soldan hep az geliyordu o yüzden bebeğim emmek istemiyor. 2 aylık olduğunda 40cc süt sağıyordum. Fakat şimdi en fazla 10cc geliyor. Bebeğim şu an 3 aylık. Ne yapmalıyım tekrardan artması için. Sol taraftan sağdaki kadar gelse mamaya ihtiyacım olmayacak. Eds yöntemini denedim hiç sevmedi.