İstanbulda geceden beri durmayan sağanak yağış var ve benim gibi çocuğunu okula götüremeyen kaç kişiyiz merak ediyorum bardaktan boşalırcasına bereket yağıyor ama çıkamadık evden zaten kizim birazda rahatsızdı burnu akıyordu hafta sonu okulumu özledim deyince bugünde yagmur yagdigi icin tatilmiş okul diye avutmaya calisiyorum anaokulu bu arada😅😅