Merhaba anneler kızım her 2 gunde 1 uykudayken altını ıslatmaya basladı üstünüde örten bi cocuk degıl üsüyormu sıvı cok tüketiyor ondanmı anlamadım gitti valla kendını oyle görünce nolur kızma anne diyor bişeyde diyemiyorum ama alışkanlığa dönecek diye korkuyorum ne yapa bilirim acaba lütfen bi akıl verin