Mryasmin Babama benzetiyorlar hep . Gözleri onun gibi mavi . Eşimin gözleride mavi ama babamın ki daha koyu oğlumun gözleri de koyu mavi . Saç rengi benim gibi siyah en azından bir o bana çekmiş 🤗
suheyla92 nnoktaa dogdugunda ayni babasiydi su an herkes kendini doğurmuşsun diyor 1bucuk yasinda oğlum
princessmom_ nnoktaa erkek tarafı hep kendilerine benzetir zaten😀 vallahi gören bana benzetiyor (erkek tarafı hariç) gerçektende bana benziyor gözleri dışında 😄
nnoktaa Kitsu ahahahahhahaah köyü bi huyu olunca aha bu’su da babasına benziyor diyorum kayınvalidem de karşılık veriyor. Kötü huylarının hepsi biz zaten diye 😂
emooo Kaynanam hariç çocuğumu kimse birine benzetemedi. Kaynanama göre iki çocuğum da oğluna benziyor 🤣 tamam kızım benziyordu küçükken de bunun alakası yok
kizinaasikbiranne nnoktaa kaynanam aynı sen diyor ama ben inatla kayınvalideme ve eşime benzetiyorum kabul etmiyorum 😂
zencefillikurabiyeadam nnoktaa aynı baba aynı. Copy-paste. Kaşlarını kaldırınca alnındaki göçük de aynı çirkin ayak başparmağı da aynı. Tepeden tırnağa aynııııı. Sinirlerim bozuluyor aklımı delircem
adakin nnoktaa bebeğim eşimin kopyası tamamen. Eşimin bebeklik fotoğrafını kendi kızım diye yutturdum herkes inandı annem bile😂😂 ikiz gibiler
emir22turan simseklivekalpli oğlum sarışın mavi gözlü eşim ise kara Kaş kara göz buna rağmen eşime benziyor diyorlar sen düşün😂🤣
hndathn nnoktaa 2side esıme benziyordu ama büyüdükçe benı yanında görenler bana halasını yanında görenler halasına benzetiyor