1 yaş bebeğim gece boyu 6 kez şiddetli kusma oldu her emzirmede mide sıvısıyla birlikte,devlet hastanesine gittik sıvı kaybı oluşmuş serum takmak için damar yolu bulamadılar 5 kez denediler elleri ayakları delik deşik oldu bebeğim katıla katıla o kadar ağladı ki içim parçalandı o halini asla unutmam😭eşim hemşireye özele gidicez dedi gitmedik tabi daha fazla yavrumu o halde görmeğe dayanamam şuan eve geldik uyuyor daha kusmadı inşaallah da kusmaz ne yapacağımı şaşırdım var mı bu durumu yaşayan