nzl96 Selam kızlar bebeğim 14 aylık kahvaltı falan hiç yapmıyor yemekleri de çok nadir yiyor emiyor ama emdiği için mi böyle bide paket süt verebilir miyim
mavii_98 nzl96 emdiği için öyle olma ihtimali var ben oğlumu sütten kestim 14 aylık olmasına birkaç gün var şuan çok çok yiyiyo diyemem kendine kadar yiyor işte
denizalismom nzl96 bi değerlerine baktırın demiri düşükse o da iştahsızlık yapar . Süt için erken 2 yaş öncesi vermeyin