Bebeğim 7 aylık
Odamız 24 derece
İnce ve pamuklu pijama takımı üstüne 1 tog uyku tulumu giydiriyorum 4 kat müslin kumaştan olan
Gece göğsü ve sırtı buz gibi oluyor sürekli uyanıp ağlıyor
Uyanınca kendi yanıma alıp yatırıyorum sanırım bizimle yattığı için ısınıyor ve sabaha kadar uyuyor
Bu sıcaklık için 1 tog yeterli diyorlardı ama üşüyor ne yapmam lazım?