Bmelis24 Kızım üç kilo doğdu şuan altı aylık 6700 gr boy 48 cm doğdu şuan 64 baş da 43 cm dört buçuk ay mama+anne sütü aldı şimdi sadece mama ve günde dört kez kaka yapıyor ondan mı az alıyor gelişim geriliği mi var 😔
Bmelis24 DenizSerap evet canım genel durumu çok iyi neşesi yerinde uykusu düzenli gündüz en fazla iki saat Ayakta sonra uyuyor gecede tek mama için uyanıyor sadece ne yerse günde üç dört kez mutlaka kaka yapıyor ondan mı az kilosu yada normal mi bilmiyorum
DenizSerap Bmelis24 hareketli bi Bebek mi? ne güzel sağlıklı benim de oğlum aynı ama günde 3-4 kez kaka yapmamasına rağmen kilo alamıyor ama sağlıklı gelişim olarak hiç bi problemi yok çok şükür . siz ve eşiniz minyonsanız yapacak bir şey yok bebeğinizde öyle olacak☺️