Layddiana Ya bilenler yazsın lütfen niye böyle yapıyor bu çocuk 4 gibi kalkıyor ondan sonra yarım saatte bir ağlıyor şimdi de 5 buçuktan beri ayakta sallıyorum çığlık atıp duruyor
glsmn6 Layddiana bizde sabah 5 gibi kalkıyoruz 7 ye kadar sallıyorum bir türlü bu düzeni değiştiremedim
nursemom05_ Layddiana siz değil de babası falan uyuyabilir mi ? Genellikle anneye böyle yapar çocuklar. Bir hafta falan geceleri eşiniz ya da anneanne babaanne ilgilenmesini deneyebilirsiniz
Layddiana glsmn6 bunu niye yapıyorlar ya kendimi öldürecepim artık 1 yaş hala yenidoğan gibi salla piş piş de uyut
Layddiana nursemom05_ gözü kapalı şekilde çığlık atıyor sallıyorum yok kucağıma alıyorum emzirmeye çalışıyorum kendini atıyor sakinleşmiyor bir türlü