8 aylık bebeğim yanımda yatarken düştü ağladı çok uyurken düştüğü için daha çok ağladı , gece 3 tü daha sonra sustu emdi şişlik vb kızartıklkk bile yok baktık gülüyor tepkiler falan hersey aynı emdi uyudu hareketli zaten uyandı bir kaç kez bende uyumadım şuan yaklaşık 4 saat olucak bişey olur mu korkuyorum