Allah acil şifa versin çok geçmiş olsun🤲🏻🤲🏻 Kanser öyle bir illet ki herkesin vücudunda farklı seyrediyor yaş, kanserin evresi vs vs çok etkiliyor. Bende 18 yaşında yumurtalık kanseri geçirdim 1. Evreydi yaşım gençti ve yayılma yoktu şanslıydım Allah kimseye vermesin grip gibi oldu artık. Kızlar 6 ayda bir mutlaka kontrollerinizi yaptırın kendinizi de kontrol edin ihmal etmeyin geç kalmaktan korkun kanserden korkmayın Allah tüm hastalara acil şifalar versin İnşallah🤲🏻 Patoloji sonucuna bakabilirim doktor kuzenim var az çok yorumlarız