Buraya açtığım kaçıncı konu uykuyla ilgili hatırlamıyorum bebeğim doğduğundan ber uyku problemi olan bir bebek 6.ay itibariyle bu iyice sorun olmuştu o zaman da gece sürekli ağlar uykuya direnir uyumazdı. 7.ayda artık çaresizlikten uyku eğitimi aldık önceden ayakta sallar ya da memede uyuturdum uyku aralıklarına dikkat ederek sonra uyku eğitimiyle tüm destekler bir anda kestik o süreç de çok zor dirençli ve aşırı ağlamalıydı hatta burada zorlandığıma dair post açmıştım. Ancak sonrasında bebeğim döne döne yatakta kendi uyumayı öğrendi. Eğitimden 1 ay sonra beşikte tutunup kalkmaya başladı bir de hasta oldu ek gıda reddi yaşadık ateş vs derken o şekilde uykuya dalamadı memeye kucağa fazlasıyla alışıp o şekilde mayıştırmadan uyumamaya başladı. Ben her uykusunda desteksiz uykuyu denesem de bir iki defa hariç memesiz ya da kucakta mayıştırmadan uyutmaz oldum buna rağmen gece 9.ay itibariyle abartısız 15/30dkda bir uyanmaya başkadı bir gece 30defaya yakın uyandığını saydım. Şimdi yine uyku eğitimi deniyorum kucakta mayıştırıp yatırma ama ile yumuşak geçiş olsun diyorum rutinlerimiz hep vardı aynılarını yapıyorum yok asla asla olmuyor bebeğim ağlamaktan mahvoluyor uyuyor 2dk sonra uyanıp çılgın gibi ağlıyor bir sağlık sorunu yok yemesi düzeldi keyfi eğer biraz uyuyabildiyse iyi ama gece asla derin uykuya geçemiyor artık her gece o ağlıyor ben ağlıyorum 1,5 aydır bu böyle ben ruh gibiyim bebeğim perişan geceleri ağlamaktan ve öyle ki ne memede, ne ayakta sallayarak ne kucakta uykuya geçemiyor her yolu deniyorum yok yok yok çok mutsuzum ve üzgünüm gerçekten bu normal mi? Bunu yaşayan var mı çaresizlikten bittim artık.😔