saremomm_ bazen yeni öğrendikleri şeyleri de tekrarlamak için uyanıyorlar benimki de 7.5 aylık ge ge gibi bir şey öğrenmiş ellerini de açıp kapatıyor gün boyu onu yapıyor bazen gece uykusunda da yapıyor uyandığında zaten yarım saat onu dinliyoruz uyanık kalmadığı gün nerdeyse yok uyanmadığında bile 5-6 kez emmek için kalkıyor öyle dönüyor uykuya. 5.5 ayda iki dişi çıktı o zaman ağlayarak uyanıyordu çığlık çığlığa yani sizinki uyanıkken keyifli mi nasıl ?