meliko04
Oğlumun uykuya geçiş süreci aynı sizinki gibi, yanına yatarım olmaz, ayağımda sallamak isterim kalkar, saçımı çeker, cimcikler, yüzümü gözümü sıkar,emziği fırlatır, yatakta tepinir, böyle böyle 1 saati bile geçer uyuması, bizim size göre iyi yanımız uyuduktan sonra uyanmaz çok şükür, ama o geçiş süreci beni bitiriyor gerçekten 😫😬 (20 aylık benimki)