Mislina01 Kızlar biz rota aşısı olmadık her ay kontrole gitmiyoruz o yüzden bilgim yoktu aile hekimimizde bilgi vermedi bebegim 4 aylık zamanı geçtimi yoksa yaptırabilir miyim
Aynur83 Mislina01 bu aşılar 2 çeşit yapılıyor rotarix 2 doz rotateq 3 doz rotarix 3,5 aylarda yapılıyor diğeri ise 3,5,7aylarda