zehraaaaa38 Kızlar bebeğim doğalı 3 ay böyle nasıl anlatayım ara ara bana ağlama krizleri yetersizlik hissi vs geliyor. Eşim kucağına aldığında ayy şöyle tut böyle falan diye evhanlanıyotum bazen de hiç evhanlanmıyprum. Sizce neden?
1cocukannesi_1 zehraaaaa38 bebeğim 9 buçuk aylık hala aynıyım haftada bir ağlarım ben iyi anne olamıyorum bakamıyorum diye bence anne psikolojisi. zamanla azalıyor ilk aylar hergün ağlardım yetemiyorum diye. Bence Size psikolojik destek veren yanınızda olan birisi olursa daha çabuk geçer 🤷♀️