Merhaba bebeğim haftaya 2 yaşında olacak inşallah memeye veda edicez şimdiden pasta olacak mum üfleyeceksin meme gidecek diyorum kendi de anlatıyor ama uykuya geçerken hep meme verdiğim için nasıl uyutacağımı bilmiyorum siz nasıl yaptınız? Birde göğsüme bişey sürsem mi bidaha istemesin diye doğru değil diyorlar ama ne önerirsiniz