mavis19o7 4 aylık bebegim ve adet görmedim hala doktora gittim dupaston die ilaç verdi kullan bitir adet görürsün dedi ama görmedim kasık agrım bel agrım oluyor ve sezeryan oldum sprial taktırmak istemiyorum korkuyorum emzirmem devam ediyor