cananunsal Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık Ella ertesi gün hapı kullandım ilk 24 saat sütümü sağıp döksem sonra emzirmeye başlasam bir sıkıntı olur mu eczacı birsey dememiş doktora sorun demiş
cnr2024 cananunsal yani olmadı bebeğim ishal oldu sadece ama onunda ilaçtan olduğunu düşünmüyorum diş dönemiydi
Merve1601 Ben bebeğimin doktoruna sormuştum Prof kendisi normalde 3 gün dedi ama benek durmuyorsa ve mama içmiyorsa 48 saat sonra sağıp döktükten sonra emzirebilirain öbür türlü bir hormon ilacı olduğu için bebeğin hormonları etkileniyormuş