Oğlum 20 aylık doğduğundan bu yana geceleri çok nadir deliksiz uykusu oldu. Ama bu son iki aydır evde terör estiriyor, kafayı yemek üzereyiz. Gündüz direnmesi de yeni yeni başladı ayağımda sallıyorum tam dalacakken genelde dikiş yerime ayağını yerleştirip sert bir şekilde kendini ileri itiyor ve dalamadığı için uyanıyor uykusuzluktan ölüyor ama ne kendi kendine yatıyor ne de tamamen kalkabiliyor. Öğlen çok dirense de bir şekilde bir saat içinde uykuya zor da olsa geçmiş oluyor. Ama gece ağlayarak uyanıyor ağlamasa da kalkıyor oyun oynuyor sonrasında yine dalamıyor ve her gece 2-3 gibi uyanıp sabah 6-6.30 7 arası uyuyor. Bay bay damla kullandık epey bir zaman şimdi bırakalı bir ay oldu ilaç konusunda bir farklılık yok sadece biraz daha kolay geçiş sağlıyordu uykuya ama vücudunun bağışıklık yaptığını düşünerek ve doktor da problem varsa kullanın ama bitkisel olsa da düzene girdiğinde bırakın deyince biraz korkum. Yardım edebilecek olan varsa seve seve dinlerim