Arkadaşlar kızım 2 buçuk yaşında. Bu zamana kadar rutin bir şekilde günde bir kez kaka yapıyordu. Yani iki olduğu bile olmadı. Geçen hafta cumartesi günü 3-4 kez kaka yapınca hasta oldu dedim. Sonraki günler 7-8 oldu bir hafta sürdü. Doktora götürdüm çok ilgilenmedi çünkü kakası ishal şeklinde değildi yani su gibi değil yumuşak sadece. Bu bir haftada burun akıntısı ve öksürük oldu ama atlattık. Hala kaka azalmadı artık korkmaya başladım. Kaka testi yaptılar rota veya adenovirüs çıkmadı sadece bu ikisine bakmış. Bir de kaka tahliline bir saat sonra gönderdik kaka bekledi yani acaba sonucu etkiler mi ? Doktor zaten ilgili değil neyse. Şuan yine günde 5-6 devam ediyor zaten kızım 11 kiloda kaldı kilo almıyor napacağım yardım edin normal mi yani düzelir mi başka doktora gideyim mi. Başka sağlık sorunu yok kusma ateş vs eşim boşver düzelir diyo 😓 doktorlara güvenimiz artık epey azaldı hastaneye gidiyoruz çare yok ☹️ bilen vardır belki yaşamıştır diye size danışayım dedim 😢😢😢