Merhaba kızlar bebeğim 7 ay 29 günlük ek gıda sürecindeyiz tadımların çoğu bitti şükür size şunu danışmak istiyorum. Bebeğime bazen bir öğün bazen 2 öğün veriyorum az miktarda arada sırada da 3 öğün veriyorum. Ama öğün sayısını 1 e düşürünce vizdan azabı çekiyorum bebeğim anne sütüyle besleniyor. Sizde durumlar nedir. Birde bütçeme göre ürünler alıyorum ama her seferinde organik vs almıyorum içindekileri okuyup Temiz içerikli olmasına dikkat ediyorum. Sizce bu konuda daha mı hassas olmalıyım herşeyi organik olsun tam olsun uğraşmalı mıyım? Siz nasıl yapıyorsunuz?