efl12 Bebeğimin 3.ayın dolmasına 7 gün var son bir haftadır gece 9-10 gibi uyuyor ve ben 4. Saatinde rüya besleme yapıyorum bu sefer de az emip çekiliyor ben emzirmesem hiç kalkmayacak sabaha kadar normal mi sizce doktorum uyusun dedi ama kilo alımı bana göre düşük olduğu için ben yine beslemek istiyorum
biranneikievlat efl12 Bildiğim kadarıyla kız-erkek bebek ay ay, ideal kilo ortalama bilgisi var internette. Eğer bebeğinizin kilosu ortalamanın altındaysa ilk bi iki aydaki gibi bezini değiştirir gibi yapıp uyanmasını sağlayarak emzirebilirsiniz.
adaatuna efl12 kilo alımı bana göre düşük Doktora göre nasıl? Doğum kilosuna göre persentili uyumlu mu gidiyor?
efl12 biranneikievlat doktor normal diyor ayına göre 2800 doğdu 2 aylıkken 4400 dü ama işte bana zayıf geliyor persentil 25 de bazen çok güzel emiyor bazen 5 dk
kaysenur Kilosu kaç ve uyandirmana gerek yok gündüz daha fazla besliyebilirsin kendi acıkınca uyanır zaten
efl12 kaysenur 2 aylıkken 4400 dü 2800 doğdu evet gündüz uykusu yok zaten 40 dkda uyanıyor 1 buçuk 2 saate bir besliyorum uyuyana kadar
biranneikievlat efl12 Uyku tatlı geliyordur belkide 😊 siz annesisiniz siz daha iyi bilir hissedersiniz, içiniz rahat etmiyorsa tabii ki uykudan uyandırıp emzirin ama doktorda kilosu iyi diyorsa, gelişimi için uykuyada ihtiyacı var sonuçta 🤷🏻♀️
efl12 adaatuna doktor sadece anne sütü aldığı için normal dedi 2. Ayında 4400 dü 2800 doğdu 25 persentilde
efl12 biranneikievlat haklısınız rahat etmiyor gece emzirmesi de kilo yapar diyorlar pek Bi fark yok ama ben bu yoldan devam teşekür ederim ☺️
adaatuna efl12 sizin bebeğiniz 25 persentilde doğduysa 50 ya da 75’e göre kilo alamaz zaten kendi persentili ile uyumluysa sorun yok hiç uyandırmayın kendi ne zaman uyanıp emmek isterse o zaman uyanır. Uyku da beslenme kadar önemli kiloya takılmayın bu kadar persentili ile uyumlu olsun yeter
efl12 adaatuna haklısınız aslında ben de hiç uyandırmak istemiyorum da işte zaten gündüz uykuları çok yok çok sık besleniyor teşekkür ederim yanıtladığınız için