anneyim09 Kızlar şarj aletim de bozuk değil ama tlfn %80 den sonra doldurmuyor şarj ediyor gözüküyor ama etmiyor 80 de duruyor neden olabilir
UrbanMom anneyim09 androidde bir özellik var pili korumak icin 80de bırakabiliyor ayarı açarsak iphoneda böyle bir özellik var mi bilmiyorum ama.
myangelson anneyim09 eşim kullanıyor iPhone pil koruma miydi neydi öyle özelliği var belli seviyeye geliyor duruyor daha sonra dolduruyor
anneyim09 UrbanMom evet canım var oraya baktım açıkmış ben açmadım telefon kendi açtı demekki bende bozuluyor zannettim
coraplarheptek anneyim09 pil sağlığı ve şarj etmr kısmında iyileştirilmiş pil özelliğini devre dışı bırakırsanız şarj olmaya devam eder pil yğzdesi düşmesin diye genelde duraksama yaptırıyor