ilkykyn34 Bebeğimi sütten keseli 3 gün oldu göğüslerim şiş çok ağrıyor napabilirim sıcak duş alıp iyice ovuyorum duştan çıkınca aynı oluyor canım çok acıyor
simseklivekalpli ilkykyn34 rahatlayacak kadar sağım yapabilir ya da lahana yaprağını hafif haslayip göğsünüze koyabilirsiniz
kubraa0608 ilkykyn34 sizi rahatlatacak kadar sağın ve sadece soğuk suyla ovalayın. Sağdıktan sonra soğuk bez ya da buza sarılmış bezle masaj yapabilirsiniz. Sıcak su akışı daha hızlandırdıgı icin gögsünüz daha cok süt dolup sizi rahatsız edecektir
ilkykyn34 kubraa0608 çok şükür geçti ama göğsüm hem kabuklanmaya hemde kaşınmaya başladı yaa anlamadım