Kızlar merhaba hayırlı geceler ben en son 4 temmuzda adet oldum ama 6/7 gün boyanva günlük çay kaşığı kadar bir akıntı geldi ve küçük et parçası düştü ve o günden beri adet olamıyorum muayneye gittiğimde sadece 2 cm sağ tarafta kistin olduğu söylendi ama adet olamam için hiç sebep çıkmadı gebelik vs yok ultrasonla bakıldı adet söktürücü kullanıyorum 9 güne girdim bir belirti yok yaşayan var mı