Kizlar ikizlerım tam 9 sene bekledim rabb’im nasip ettı ama aşırı ağlıyolar herşeyi ağlıyarak ıstıyolar artk 23 aylıklar artk yoruldum uykusuzluk var halen bı arada mama kullanıyorum yemek doğru düzgün yemiyolar bıde birbirine aşırı kıskançlık var sürekli birbirinı dövüyolar bu sürece geçicek mı 😔😔pskolojik olarak hıc ıyı değilim