pinarklk neyden korkuyorsunuz ki? Bir iki gün aç durur üzülürsünüz ama sonrasında mecbur kalır yer. Benim oğlum kızınızdan tam 1 yaş büyük 21 Aralık 4 yaşında olacak. Hala ben yediriyorum yeri geliyor çok güzel yiyor yeri geliyor az yiyor üzülüyorum ama artık saldım yemiyor musun kalk o zaman diyorum kaldırıyorum önceden beri bunu yapmaya cesaretim olsaydı belki şu an daha da iyi yiyen bir çocuk olacaktı. Ben bi de acıkmasina fırsat vermediğimi düşünüyorum hata bende bu konuda kabul ediyorum “anne karnım acikti” demesini oek beklemiyorum öğlen yemeği saati geldi gel diyorum mesela, toksa az yiyor. Geçen gün sabah kahvaltı etti sonra dışarı çıktık disarda az biraz birseyler yedi abur cubur olarak, eve geldiğimizde saat 4tü dedim şimdi öğle yemeği hazırlayıp yedirirsem akşam yemeği yemeyecek, hiç sesetmedim yemek konusu açmadım az yediği günlerden biriydi zaten ve inanamadım ama aksam yemeği saatinden önce ben çok acıktım şimdi yemek yesem çok iyi olacak dedi koydum verdim önüne kendi kendine yedi. Yani aslında çocuklarımıza biz yapıyoruz ne yapıyorsak.