Elvan1703 İnternette her zaman en kötüsü yazar doktora danışın en doğru yönlendirmeyi o yapar, kızım da nefesini tutuyordu ben de bak böyle nefes alalım kızım tutma vs dedim İnternete bakma gafletinde bulundum 😅 tabii bir sürü kötü şey, doktoruna sordum sonra yapma vs deme düzelmezse konuşalım dedi gerçekten de müdahale etmeyi bırakınca bir daha yapmadı