halleylikek Kızlar 3 ay önce bezi bıraktık. O günden beri altına baksırı hariç hiç bişey giymiyor . Bu durumu yaşayan var mı?
biranneikievlat halleylikek Yok yaşamadım ama belkide giydiği herhangi bir alt kıyafetin kumaşından bir kere rahatsız olduysa hepsi aynı olabilir düşüncesiyle reddediyor olabilir mi ?