gizem6767 Masalmom_ sanırım hayır yazda vıcco aldım gıydrdım şuan 18 aylık kısta kıs ıcın bakıcam bısey
rabiafaruk03 gizem6767 üstü acıktı bizimkinin ama kapalilarida var kar yagmur haric giydirebilirsiniz anca
Masalmom_ Akkuzum bebeğim yeni yürüyecek daha nasıl birşey alsam karar veremiyorum önümüz de kış olunca