Merhabalar kızım 16 aylık önceden anlamlı kelimesi vardı anne,baba Abla mama gel git gibi ama sonradan onları da söylememeye başladı söylediklerimizi anlıyor komutları biliyor babana ablana ver dediğimde yapıyor ve bıdır bıdır sürekli bişeyler anlatmaya çalışıyor ama nerdeyse hiç anlamlı kelimesi yok bu normal mi 18.Aydan sonra artar diyorlar ama yine de tedirginim aynı durumu yaşayan var mı