Normal benimde çok fazla kanamam olmadı birgün az geldiyse 2gün gelmezdi leke şekilde sadece sürülüyor sonra sarı akıntıya döndü 33. Günüm hiç yok sezeryan sonrası kanın tamamen boşalmasını sağlıyolar o yüzden olmuyor endişelenme enfeksiyona dikkat et 🌸