1 buçuk aylık bebeğim var odamız normal derecede ama elleri ayakları yüzü çok soğuk karnı da aynı şekilde normalde zıbınla duruyordu karnı sıcacıktı ama bugün üstünde uzun kollu zıbın ve kazak var vücudu buz gibi ensesi de ılık nedenini bilmiyorum ilk anneliğim ve hasta olmasından çok korkuyorum yardımcı olur musunuz lütfen 😔🥺