Hadi kızlar kendimize itiraf edelim hepimiz pembe yalanlar kullanmayacağız derken aşırı mecbur kalıp pembe yalanlar söylüyoruzdur 23 aylık oğlum bir kaç haftadır aşırı ergen her şeye ben her şeye hayır diyip kendini yerlere atıyor ben dürüstlüğümü bazen bozuyorum 🫣 Başlatıyorum
bugün minicik bir boncuk bulup tabağa koymuş gelmiş uyuyoruz yatağa geçtik o arada tabiki kayboldu yatakta bulamadık tam ağlamaya başladı aaa çok uyusu varmış uyumuş yarın kalkar dedim sonra üzüldüm ama hepimizin annesinin pembe yalanları yok muydu benim vardı 😂