3247
Bir bakıma öyle gibi. Burda genelde neyi neden yaptıklarını ya hazır cevaplarla ya da hiç cevaplamayarak geçiştiriyorlar ☺️. Ücretsiz her uygulamada reklam mevcuttur fakat her dakika çıkıyorsa ekran görüntüsü ile mail atın diyorlar. Tek iletişim yolu mailken dönmeleri için bi 10 kere falan atılması gerekiyor. Sistem yavaş ama çalışıyor 😌